Microsoft Teams, balansdossiers en processen

Een Microsoft teams training gericht op het snel aan de slag kunnen met thuiswerken

Thuiswerken? Microsoft teams biedt de mogelijkheid om je balansdossiers goed te onderhouden. Een online training van 1 uur.

Online training met en over Microsoft teams

Jullie gebruiken al volop Office 365 en Microsoft teams. Vanwege de Coronacrisis werken jij en je team thuis. Je wilt dus ook graag vanuit huis je documenten kunnen opslaan en opvragen en met je team aan het werk zijn.

Hoe kun je dat snel voor elkaar krijgen? In 1 uur help ik je op weg om snel met je collega’s in Microsoft Teams de weg te vinden

Geinteresseed om te weten hoe je snel aan de slag kunt met Microsoft teams met je finance collega’s? Dan kan ik je helpen.

Heb je interesse? Neem dan even contact met mij op. Dat kan via het contactformulier.

Ik heb in één dag meer geleerd dan dat ik zelf in maanden had kunnen leren

Wat deelnemers zeggen

Voor wie is deze training?

Finance afdelingen in organisaties,
die Office 365  Microsoft  Teams gebruiken
die direct aan de slag willen om documenten op te slaan en hun checklists willen bijhouden
die geen tijd te verliezen hebben
die willen dat hun medewerkers goed opgeleid zijn

Functies: Financials, SharePoint admins en SharePoint Key users. Enige ervaring met SharePoint en/of Teams is een pré.

Vraag informatie over deze training

[contact-form-7 id=”1292″]

(0)